marți, 3 martie 2009

Rogue-ul meu si ale ei "sucky daggers"

M-am incumetat la un pug pentru Naxx 25, fara succes insa, nici macar un Anub'Rekhan jos, bossul cel mai usor din toata instanta.

Am inceput cu trash-ul din Military Wing, la care am murit de trei ori, pana mi-am dat seama ca WW-ul Death Knights-ilor doare, intre timp primesc un /w de la celalalat rogue din raid.


"ill hope u will do some dps with those sucky daggers"

Dagger-ele nu erau altceva decat Librarian's Paper Cutter daggere considerate de Shadowpanther.net ca fiind al treilea best in slot pentru main hand si un pic mai jos pentru off hand.

Initial am vrut sa-i raspund cu un pic de sarcasm dar mi-am zis sa las cifrele sa vorbeasca la sfarsit iar mai apoi nu eram sigur ca pot face un dps mai mare decat al lui privindu-i gearul care era mult mai bun decat al meu.

Am dat un /combatlog cu gandul de a trage un WWS dupa raid chiar daca Recount era activat, voiam o analiza mai amanuntita.

Instructor Razuvious, second try, eu cu 2330 DPS, el cu 1986 dps dar cu overall damage mai mare decat al meu, tinand cont ca am picat inaintea lui, one shooted by boss scapat de priesti.

Anub'Rekhan, singura incercare, eu cu 4006 dps, el cu 5337 dps, din nou el murind dupa mine si amandoi abuzand de Fan of Knives

Overall, uitandu-ma in WWS, observ ca omul nu a folosit un finisher ca Eviscerate sau Envenom, dupa posibilitati ci doar Slice and Dice si Rupture.

De asemenea specu-ul lui, chiar daca era un 51/13/7, nu avea puncte bagate in Ruthlessness dar avea un punct in Vigor si doua in Quick Recovery. As fi fost curios ce Glyphuri folosea. De asemenea slow dagger in main hand si fast dagger in off hand ambele cu Mongoose, wellcome to TBC.

Sigh, privind cu pofta la gearul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu