sâmbătă, 28 februarie 2009

PTR: Trash is hard!

Vizita de ieri pe PTR nu s-a incheiat asa cum am fi vrut mai toti.

N-am avut indeajuns de multi pentru a alcatui un raid de 25 dar abia abia am strans 10 pentru un sneak peak in varianta normala a Ulduar-ului mai precis Thorim. Boss care nu s-a lasat vazut la fata pentru ca pack-urile de trash de dinainte lui ne-au facut muci.

Well, lag-ul, crash-urile si DC-urile au fost de partea lor, facand imposibila parcurgearea drumului pana la bossul pus pentru tastare.

Primele pack-uri de trash pe care le-am fazut la fata sunt formate din doi gianti fiecare avand in jur de 800k HP (in normal mode!) care trebuie tankati la distanta unul de celalalt si trebuie ca amandoi sa moara intr-un interval de 10 secunde (banuiesc). Au fost un pic de enrage, un pic de 1 shot tank QQ, un agro, un bad pull, un haos.

Aventura s-a incheiat cand Blizzard a hotarat c-am testat prea mult, facand inactiva instanta, aproximativ dupa doua ore de la punereai ei in "functiune".

Deseara Freya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu