joi, 5 februarie 2009

It's all about metters

Zilele trecute am avut o discutie pe un forum romanesc dedicat jocului in cauza despre clasele dps existente in game si care dintre ele are un damage mai mare, cine este la momentul actual in top mettere, care boss este considerat benchmark in materie de dps si tot asa.

Am observat in general, cand se vorbeste despre dps-ul unei clase, nu sa iau in calcul anumiti factori printre care: encounterul in cauza si ce procent din dps se duce pe boss sau pe adds, in cazul in care cei din urma exista, daca este static sau nu, exemplu Patchwerk unde toate clasele dps au acelasi avantaj sau Heigan, unde in dance phase se pierde din dps, cat FPS/latency are cel care joaca acea clasa, cate buffuri si debuffuri sunt in raid, cat de multe consumabile a folosit respectivul si tot asa putem enumera la nesfarsit parametrii care sunt uitati si nu ramane decat sa se strige: "hunter sux at dps", "no way rogue is worse" etc.

Interesant, e ca la fotbal, cum spunea un coleg de guilda, toti ne dam cu parerea chiar daca nu am jucat la echipe mari. Ii dau dreptate, suntem toti asi si atoatestiutori intr-un casual content accesibil oricui, doar citind Elitist Jerks.

Nu-mi aminteste decat de perioada dintre Black Temple si Sunwell, unde orice aproape guilda care il dadea jos pe Illidan la 8 luni de la lansare se compara cu Nihilium, Forte, Last Resort, DnT etc. Oricare rogue ce avea o legendara sau chiar doua era maestru in dps si imba wow player.
Cand Sunwell a venit, totul s-a uitat, Kalegcos i-a lovit in plin, iar cine s-a pansat dupa, a cazut lat la Brutallus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu