joi, 26 februarie 2009

PTR: Dual Spec

La doar 60 de minute de cand am pus pasul pe PTR, pot spune ca sunt foarte incantat de noua optiune care va fi disponibila o data cu noul patch 3.1. - Dual Talent Specialization.

1000g pe care ii platesti pentru a avea acces la dual spec este o suma decenta, o suma pe care orice level 80 o detine, o suma dupa care nu-ti pare rau la propriu.

In plus in acei 1000g intra si 10 achievement points. So, colectionarii vor fi de doua ori multumiti.

Am vizitat trainerul clasei mele din Ironforge, care mi-a permis accesul la dual spec contra sumei mai sus mentionate, posibil oricare trainer sa faca la fel indiferent de clasa, stiind deja locatia trainerului meu nu am vrut sa bajbai prin Ironforge dupa alt trainer, ce rost ar fi avut?

Si gata, am doua specuri pe PTR, specuri care se pot schimba oricand, oriunde si fara vreo taxa. Mai mult decat atat, se pastreaza spellurile pe action bars si key bindings asociate fiecaruia. Plus un nou tab pentru noi glyph-uri legate de noul spec.

Desigur, se poate folosi vechiul "respec" la trainer ca si inainte, contra sumei de maxim 50g, dar se reseteaza doar talentele spec-ului care este activ.

O imbunatatire binevenita, mult drita si mult asteptata de orice jucator, in special de cei care joaca si clase de tank sau heal care acum pot sa schimbe usor pe un spec de dps pentru un farm/dailies mai simple.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu