marți, 19 mai 2009

Warrior: Outland, Fuck Yes!

In sfarsit!

Level 58 pe Warrior si dreptul de a intra in Outland, unde questurile sunt mult mai simple (hehe), cer mult mai putin traveling, in comparatie cu vechiul continent - Azeroth, iar in plus iteme din belsug din reward-ul lor.

Am avut surpriza insa, de un asa zis nerf, care nu mi-a permis sa iau anumite questuri, acestea avand o cerinta de minim level 60.

Lucru pe care cu celelalte caractere nu l-am intalnit. Insa m-am descurcat, un mic grind si totul a mers ok.

Cum spuneam, viteza procesului de leveling a crescut considerabil, m-am putut delecta si cu instante, doar Ramparts pentru inceput plus rapiditatea cu care un Warrior grinduie dupa level 60.

Northrend la fix 70, data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu