luni, 25 mai 2009

Warrior: Northrend e mai bun decat Outland

Pentru level 68 that is.

Chiar daca aveam de gand sa raman in Outland pana la 70, am renuntat dupa o mica vizita in nord.

Abia intrat in Nagrand, am inceput celebrele grind-fest questuri ale lui Hemet, cand, fiind in queue pentru Utgarde Keep, am primit o invitatie intr-un newb grup, newb pentru ca toti eram sub level 70, ba mai mult healer-ul druid era chiar 67.

Grup cu care nu am reusit sa termin instanta, renuntand dupa trei wipes la cel de-al doilea boss.

Experienta acumulta in instanta a fost peste ceea ce puteam lua in Outland si astfel mi-am zis sa incerc cateva questuri din Borean Tundra, zona opusa celei in care ma aflam dupa ruperea grupului.

Aproximativ 20.000 exp/quest la level 68, dublu fata de cat as fi luat in Outland.

M-a convins. Am ramas in Northrend sa continui pana la 70 si dupa, iar cateva ore mai tarziu, ding level 70.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu