joi, 16 aprilie 2009

Ulduar: Flame Leviathan, Razorscale si XT-002 Deconstructor on the ground.

Prima seara de Ulduar in care nu ne-am luptat doar cu bossii pe care aceasta nou instanta ne-a oferit ci si cu instabilitatea ei.

Luam wipe la un boss, dadeam ressurect la graveyard iar apoi pierdeam in jur de 10 minute cu loading screen-ul in fata pentru ca mai apoi sa ne trezim in fata portalului neputand intra un interval de timp situat intre 45-60 minute. Si nu o data am patit astfel.

Partea buna e c-am reusit sa doboram trei bossi, chiar daca n-au avut un mare grad de dificultate, dar reprezinta un inceput in noua instanta-raid.

Flame Leviathan un boss cu un grad de dificultate redus, poate si pentru ca e primul pe care intalnesti, un vehicle based encounter ne-a picat descentrat din prima incercare, era si normal, il cunoasteam foarte bine de pe PTR, versiune 10 men insa.

Am incercat apoi un Ignis care s-a dovedid a avea un mic bug si se asteapta un fix la el.

XT-002 Constructor a fost urmatorul boss care ne-a dat un pic de furca si cum serverul nu ne-a ajutat prea mult (instance server mai exact) am hotarat sa facem o vizita in VoA in aripa noua unde ne-am intalnit cu Emalon care a picat din a doua incercare. Ceva T8.5 loot parca.

Ne-am intors in Ulduar unde dupa doua-trei incercari la XT-002 am avut parte iarasi de o instanta care nu ne dorea inauntru.

La revenire, insa dupa doua incercari am reusit sa-l dam jos.

Razorscale a fost urmatorul pe lista si nu s-a dovedit un boss care sa ne faca prea multe probleme. Un fight light care necesita multa miscare si dps pe deasupra. Adds fight cum sunt cam toate encounterele in Ulduar.

Seara sau dimineata caci era in jur de 3 am, ora Romaniei s-a incheiat cu un pack de trash dinainte de Iron Council dar mai bine zis s-a finalizat cu un mare lag unde doar Alt+TAB era singura optiune de a merge offline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu