luni, 6 aprilie 2009

PvP: Rogue in BGs

Peste doi ani au trecut de cand n-am mai jucat pvp cu Rogue. Jucam pre-TBC casual, tot in pauze de pve ca si acum, jucam pvp in pve spec si nu era prea bine.

Sambata mai dupa amiaza m-am decis sa incerc un build stric (sau mai putin) de pvp, un Subtlety 8/17/46, Shadowstep-Hemorrhage, build care mi-a placut in mod deosebit si probabil va trece ceva timp pana cand voi juca alt spec in BG.

Doua zile de honor farm, facut cu placere si nu orbeste, aproximativ 1450 kills in diferite battegrounds mai putin Alterac Valley unde timpul de asteptare e exagerat de lung zilele astea si-n plus in Battlegroup-ul in care sunt cu rogue allianta castiga 99.9% din jocuri. So forget it.

Ce as putea spune dupa aceasta experienta privitor la Rogue ca si pvp class este ca detii o clasa (chiar cu tendinta de a ma repeta) versatila in BG, o clasa capabila sa "omoare" orice intr-un timp foarte scurt, o clasa care poate scapa din orice situatie.

Nu pot sa spun ca am asa zisul "skill" in pvp, n-am jucat decat 10-20% din timpul petrecut in wow si foarte putin cu Rogue. Cunostintele mele se bazeaza mai mult pe survabilitatea pe care am invatat-o in pve plus cunosinte globale despre majoritatea claselor din WoW.

N-am gear de pvp, decat un pvp trinket care este mai mult decat necesar, asadar resilience fiind un stat care nu ma preocupa.

In majoritatea jocurile m-am situat in top 5 kill, avand grija ca o singura data sa fi primul, probabil ajutat de healeri care sunt o foarte mare raritate in BG-uri.

Well, pana la Ulduar cand o sa incep raidingul 7/7 cu main-ul de la alianta, ma voi bucura cat se poate de mult cu Rogue in pvp, sincer aducandu-mi o buna dispozitie pe care nu am avut-o niciodata in modul player versus player din WoW.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu