vineri, 18 septembrie 2009

Faction Change: From Bones to Meat.

Serviciul de Facion Change e de ieri disponibil si pentru Europeni, cu un delay de doua saptamani fata de US.

Serviciu mult asteptat si mult dorit de foarte multi jucatori care fie sunt saturi de factiunea lor curenta, fie vor sa aiba toate caracterele intr-un singur lor, fie vor sa incerce ceva nou.

Cum a aparut pe site, mai exact cum am citit anuntul pe MMO-Champion, am accesat pagina de account management si am trecut la treaba, probleme minore au fost, mai intai aveam mail, o ramasita de la questul orfanilor cu Oracles iar apoi a trebuit sa astept in jur de 30 minute pentru a fi logat "complet" chiar daca nu eram in joc.

Dupa acceptarea platii am trecut in sistemul de queue, iar, miracol, la aproximativ 7 minute, aveam optiunea de a schimba factiune langa caracterul pentru cu care am optat.

Asadar vechiul meu Undead a devenit Human, tot female, cu multa carne pe ea si gata de atack in mediul in care joc de aproape 3 ani, Alliance.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu